Selasa, 21 Februari 2012

something just crawling on my head

vakum blogging for about 2 weeks hell yeah. so much things to do lately, and it causes so much stories that must be shared with you, bloggers

i've been very sensitive and moody person lately. dunno why. i felt so tired and need much more people's care. including my boyfie
ya, akhir-akhir ini aku jadi cewe yang yah, manja and so childish. i want to be cared, to be loved, much more, from my boyfie. bahkan sebenarnya, boyfie udah amat-sangat-perhatian sama aku. aku selalu meminta lebih dan pada akhirnya, hal itu hanya menyisakan penyesalan yang teramat dalam, karena telah bertingkah seenaknya sendiri terhadap orang yang kusayang

Alhamdulillah, my boyfie is a patient person. so much patient. he listened to my scold calmly, and give me his sweetest smile that could make my mood much better
dia dengan sabarnya dengerin semuaaaa omelan ku, dan bikin aku melting dengan semuaaa perlakuan dan kata-kata hiburannya yang menenangkan. tentunya, aku ngga bisa lama-lama marah dan ngomel ke dia. dia semacam punya pelet yang selaluuuuuuuu bs ngeredain semua emosi ku


and yes, that 'friends' such a suck people. they underestimate me and others, like useless stuffs, and throw us away from class. they feel like they're the smartest or even the  most diligent. fuck them all!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar